Aan groep 8a - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Kicki Janse - WaarBenJij.nu Aan groep 8a - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Kicki Janse - WaarBenJij.nu

Aan groep 8a

Blijf op de hoogte en volg Kicki

20 Oktober 2014 | Noorwegen, Oslo

Groep 8a - deel 1

Lieve schaapjes van groep 8a, morgen gaat jullie schoolweek weer beginnen, hebben jullie een lekkere vakantie gehad? Hoop het!
Hier is het prachtig!!! En ik leer heel veel op de scholen hier! Wel veel lopen met m'n zere pootje...Pf!
Ik ben op de foto gegaan met iemand die precies op jullie leek! Kijken of jullie hem kunnen vinden?!
Hopelijk leven de takjes nog? In de vakantie heb ik ze verschoond!
Goed luisteren naar meester Thijs en veel plezier! Ik houd jullie op de hoogte!
Liefs, Juf Kicki

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kicki

Actief sinds 16 Okt. 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 37847

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Oktober 2014 - 25 Oktober 2014

studiereis Noorwegen en Zweden

Landen bezocht: