Aan groep 8a deel 2 - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Kicki Janse - WaarBenJij.nu Aan groep 8a deel 2 - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Kicki Janse - WaarBenJij.nu

Aan groep 8a deel 2

Blijf op de hoogte en volg Kicki

21 Oktober 2014 | Noorwegen, Oslo

Hey aapjes :-)
Hoe gaat het? Eerste dag weer overleefd?
Hard gewerkt?
Wij hebben weer een leerzame dag gehad op een grote school!
Wel grappig, ze doen veel hetzelfde als wij! In groepen werken, doelen bespreken, maar toch ook zoveel anders! Ik zal jullie alles vertellen als ik terug ben!
Ik heb vandaag een spel gedaan met een jongetje van 11 jaar en hij kende ook onze boks!!
Mis jullie wel een beetje hoor! Jullie mij ook natuurlijk, dat is te begrijpen :p hahaha!
Tot snel!
Liefs, juf Kicki

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kicki

Actief sinds 16 Okt. 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 37990

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

19 Oktober 2014 - 25 Oktober 2014

studiereis Noorwegen en Zweden

Landen bezocht: